مجموعه Earth Defense Force 6 ژاپنی برای 25 آگوست

مجموعه Earth Defense Force 6 ژاپنی برای 25 آگوست

شکار غول پیکر حشرات/هیولا توسط ناشر D3 Force Defense Earth یک کلاسیک فرقه ای در بین گیمرها است. اگرچه ممکن است درخشش بسیاری از بازی‌های پرهزینه را نداشته باشد، اما همچنان از آن لذت می‌برند و طرفداران زیادی دارد.

 

با این اوصاف، عنوان شماره‌دار بعدی سری طولانی‌مدت، Earth Defense Force 6، پس از تأخیر در سال 2021، سرانجام تاریخ انتشار ژاپنی خود را دریافت کرد و این بازی قرار است در ماه آگوست برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتشر شود.25 علاوه بر این، کاربران پلی استیشن 4 می توانند نسخه خود را بدون پرداخت هزینه اضافی به نسخه پلی استیشن 5 ارتقا دهند.

 

قیمت نسخه استاندارد 8980 ین و نسخه لوکس 12100 ین قیمت خواهد داشت. نسخه لوکس شامل یک سیزن پس می شود و مشترکین پلی استیشن پلاس در صورت پیش خرید از 15 درصد تخفیف برخوردار خواهند بود. علاوه بر این، ناشر D3 همچنین پاداش های پیش خرید بازی را اعلام کرده است، از جمله یک هسته پلاسما ویژه، با پاداش های اولیه شامل سه فریب.

 

ناشر D3 هنوز تاریخ انتشار وسترن بازی را اعلام نکرده است، اما با توجه به سابقه آنها در این سری، اعلام آن نباید خیلی دور باشد. پس از افشای جزئیات بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو مجموعه Earth Defense Force 6 ژاپنی برای 25 آگوست

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/88ef

خبرنامه بازی ها

گالری